Auteur: HVO web

• Maximum aan jaarlijkse huurverhoging in de vrije sector

Op 23 april 2024 besloot de Eerste Kamer de huurstijging in de vrije sector voor een periode van vijf jaren te begrenzen. De huur mag jaarlijks stijgen met maximaal CPI-index +1% óf CAO-loontwikkeling +1%. Het laagste percentage geldt. De originele mededeling is te lezen op de website van de Rijksoverheid.

• Kom naar de ALV op 22 april 2024

De jaarlijkse algemene ledenvergadering van HV Oostduin zal op maandag 22 april worden gehouden. Meer informatie vindt u op uw persoonlijke pagina in Lasso.

• Vernieuwde website HVO

Op 28 februari 2024 is de website van de Huurdersvereniging Oostduin verhuisd naar een andere hosting provider. De opmaak en inhoud van de website zijn nog in bewerking. Mocht u ideeën hebben of kunnen helpen bij het verder inrichten en verfraaien van deze website: u bent van harte uitgenodigd!